S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NÁŠ TIP

Naše cena 2 199,0 Kč
Skladem
Naše cena 2 199,0 Kč
Skladem

AKCE

Naše cena 1 899,0 Kč
Není skladem
Naše cena 799,0 Kč
Skladem

» Reklamace
Reklamace zboží

Nefunguje vám správně zboží, které jste zakoupili v našem obchodě? I když prodáváme pouze kvalitní a ověřené výrobky, i přesto se občas může stát, že se něco rozbije nebo přestane fungovat. Snažíme se takovýmto případům předcházet, ale když už se něco takového stane, chceme nepříjemnost co nejrychleji vyřešit.

Tato sekce je tu pro vás, abychom vám usnadnili proces reklamace rybářských potřeb a vy jste mohli dostat opravené zboží co nejdříve a znovu vyrazit na ryby.

Jak reklamovat zboží ve 4  jednoduchých krocích:

1. Oznamte: Dejte nám písemně emailem nebo telefonicky vědět o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Třeba vám na dálku pomůžeme problém vyřešit a nebude třeba zboží reklamovat.

2. Připravte: Zabalte vadné zboží včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a vaší zpáteční adresu, telefonní číslo a email. Dobře zabalenou zásilku nezapomeňte před odesláním viditelně označit nápisem "REKLAMACE".

3. Odešlete: Zašlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářská prodejna, Vejprnická 330/63, 318 00 Plzeň". Balík nesmí být zaslaný na dobírku, nemohli bychom ho přijmout. Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali.

4. Jděte znovu na ryby: Jakmile bude reklamace vyřízená, odešleme vám zboží na vaší adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží.

 

 

ZjNiZDBlO