S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NÁŠ TIP

Naše cena 47 349,0 Kč
Skladem
Naše cena 1 249,0 Kč
Skladem

» Výměna zboží
Výměna zboží

 

Výměna zboží se vztahuje pouze na obuv a oblečení, které jste si objednali na stránce PRORYBAREPLZEN.cz. Pokud by Vám velikost neseděla, tak nás prosím kontaktujete ZDE.

Pokud chcete zboží vyreklamovat, více informací naleznete na stránce reklamace zboží.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dnů od převzetí vrátit, a to bez udání jakéhokoliv důvodu.

 

 

Za jakých podmínek můžu zboží vyměnit?

  • zboží nesmí vykazovat známky použití nebo nošení (oblečení,obuv),
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.),
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.),
  • společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originál nákupního dokladu společně s dodacím listem,
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vrácené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží,
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.

 

Jak při vrácení/výměně zboží postupovat?

  • prosím kontaktujete nás emailem nebo telefonicky,
  • po domluvě s námi vyplňte prosím speciální protokol PRORYBAREPLZEN.cz, který je k dispozici ke stažení ZDE. Tento protokol je vytvořen v souboru PDF. Soubor si můžete rovnou vytisknout, nebo uložit do Vašeho počítače,
  • protokol následně vytisknete a vyplníte. Vyplněný protokol je třeba opatřit podpisem (červená políčka vyplní PRORYBAREPLZEN.cz, zbytek zákazník),
  • protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat zboží na výměnu/vrácení. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku na výmenu/vrácení během přepravy a to včetně obalu výrobku,
  • celou zásilku zboží na výmenu/vrácení včetně protokolu PRORYBAREPLZEN.cz pak odešlete na adresu:

 

Rybářské potřeby - PRORYBAREPLZEN.cz
Vejprnická 63
318 00 Plzeň

 

Poždavek našich zákazníků na výměnu zboží je vyřízen z pravidla do 10 pracovních dní od přijetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu informovat.

Více informací naleznete také v Obchodních podmínkách, které si můžete stáhnout ZDE.

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoliv obrátit.

ZjIzM